Functie
Om onze rol als beheerder en ontwikkelaar van onze sociale woningen goed te kunnen uitvoeren, moeten we intern kunnen rekenen op een sterke ondersteunende afdeling, waar jij deel gaat van uitmaken. Jouw takenpakket omvat onder meer volgende opdrachten:
Administratieve en inhoudelijke opvolging van juridische dossiers;
Onroerende transacties – aankopen/verkopen;
Overdrachten patrimonium in het kader van de hervorming van de werkingsgebieden (+/- 1000 woningen);
Opmaak van procedures in overleg met afdelingshoofden;
Opvolging doelstellingen (KPI’s);
Administratieve ondersteuning van de directie/beleidsondersteuning;
Opmaken van artikels voor het dagelijks bestuur en het bestuursorgaan
Opvolging van wetgeving overheidsopdrachten
Aanvraag en opvolging van subsidies en VKF-premies
Aanbestedingen voor projecten en renovaties
Als medewerker van de afdeling ondersteunende diensten ben je bereid om bij te springen in de andere werkzaamheden van de dienst zoals boekhouding, communicatie, …
Jouw profiel
-
Je bent
flexibel.
-
Je houdt van
afwisseling.
-
Je bent
punctueel
, werkt gestructureerd en
zelfstandig
opdrachten af.
-
Je bent
positief
ingesteld,
stressbestendig
en helpt onze klanten graag verder.
-
Je bent een
teamplayer
en vindt het niet erg om binnen jouw afdeling en binnen de organisatie bij te springen waar nodig in functie van een vlotte dienstverlening.
-
Informeren en juridisch advies verlenen
-
Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controleren
-
Juridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)
Regelingen opmaken
-
Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
-
Taken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)
-
Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
-
Geschillendossiers, administratieve en commerciële geschillen betreffende schuldvorderingen opvolgen
Aanbod
-
Een
dynamische
en
ambitieuze
werkplek waarbinnen vanuit vertrouwen wordt samengewerkt
-
Contract
onbepaalde
duur
-
Vaste
werkuren
-
Diverse
extralegale
voordelen: extra vakantiedagen en feestdagen, cafetariaplan, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques en verzekering gewaarborgd inkomen.
-
Interne
begeleiding
en
opleiding
waar mogelijk of waar nodig
-
Vlotte
bereikbaarheid
, ook met openbaar vervoer
-
Wagens
voor dienstverplaatsingen
Solliciteren
Natacha Beelaert
09/4322015
hrm@woonmee.be